Інформаційна картка адміністративної послуги Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання(перебування)особи виконавчий комітет Гуківської сільської ради
Інформаційна картка адміністративної послуги
Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання(перебування)особи
виконавчий комітет Гуківської сільської ради
Інформація про суб’єкта наданняадміністративної послуги та /або центра надання адміністративних послуг |
||
1 |
Місце знаходження |
31660 вул. Центральна буд. 2 с. Гуків Кам’янець-Подільського району Хмельницької області |
2 |
Режим роботи |
Понеділок - четвер: з 8.00 до 17.00 П’ятниця : з 8.00 до 16.00 Обідня перерва:з 12.00 до 13.00 Вихідні дні: субота, неділя |
3 |
Телефон, адреса електронної пошти, веб-сайт |
Телефон: 0672583481 адреса електронної пошти: radagukiv@ukr.net веб-сайт:gukivska-gromada.gov.ua |
Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги |
||
4 |
Закони України |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні». Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» Закон України «Про місцеве самоврядування» Закон України «Про адміністративні послуги» Закон України»Про адміністративну процедуру» Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України» Закон України «Про військовий обов’язок і військову службу» Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України ,посвідчують особу чи її спеціальний статус» |
5 |
Акти Кабінету Міністрів України |
Постанова КМУ від 07.02.2022 №265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад» Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1487 « Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників,військовозобов’я заних та резервістів» Постанова Кабінету Міністрів України від 04.08.2023 №820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання(перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків , затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022р.№265» Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1137 «Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг» |
6 |
Акти центральних органів виконавчої влади України |
Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадянУкраїни за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371 Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установахУкраїни за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадянУкраїни, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за № 77/31529 |
7 |
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
||
8 |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
1.Заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, поданою фізичною особою. 2.Заява про зняття із задекларованого місця проживання (перебування) за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, поданою законним представником. 3. Заява про зняття із задекларованого місця проживання (перебування) за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, поданою представником на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку (далі-представник) 4. Заява власника житла про зняття особи із задекларованого /зареєстрованого місця проживання (перебування) за формою, затвердженою Кабінетом Міністрів України.
|
9 |
Перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги,та умови отримання адміністративної послуги |
Для реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років один з її законних представників подає: 1) заяву за формою згідно з додатками 3,8 до Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022р.№265(далі-Порядок); 2)свідоцтво про народження, крім іноземців та осіб без громадянства, або документ про реєстрацію народження, виданий компетентним органом іноземної держави і легалізований у встановленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України; 3) довідку про реєстрацію особи громадянином України (у разі здійснення вперше реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років, у свідоцтві про народження якої зазначено, що батьки або один із батьків є іноземцем чи особою без громадянства), 4) згоду іншого з батьків або законних представників (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування); 5) документ,що посвідчує особу законного представника*; 6) відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору. У разі здійснення реєстрації місця проживання дитини віком від 10 до 14 років не за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина додатково подаються: документи, що підтверджують: право на проживання (перебування)в житлі,зокрема свідоцтво про право власності, ордер,договір оренди (найму,піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів),рішення суду яке набрало законної сили , про надання особі права на вселення до житлового приміщення,визнання за особою права користування житловим приміщення або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання (перебування) особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім’ї, уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації місця проживання(перебування) малолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування)батьків або законних представників (представників), або одного з них; право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, іншого надавача соціальних послуг з проживанням (довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 4 до Порядку). копія посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується Міністерством соціальної політики (для осіб, які перебувають на обліку у таких установах або закладах); У разі перебування житла в іпотеці, довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника. Згода батьків або інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву про реєстрацію місця проживання, або засвідчена нотаріально в установленому законодавством порядку. У разі влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім’ї місце проживання такої дитини реєструється за адресою закладу, дитячого будинку сімейного типу, житла проживання прийомної сім’ї. Подання заяви про реєстрацію місця проживання або зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, покладається на органи опіки та піклування за місцем проживання такої дитини. У разі коли реєстрація місця проживання здійснюється одночасно із зняттям з попереднього місця проживання (перебування), окрема заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання не подається.
|
10 |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю. |
11 |
Платність надання адміністративної послуги |
Адміністративнапослуга є платною. |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місцяпроживання в Україні»; Закон України «Про адміністративні послуги»;
|
11.2 |
Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу |
За реєстрацію місця проживання справляється адміністративний збір у розмірі : 1) 1,5 відсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за декларування місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого законом України «Про надання публічних(електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» (далі-Закон) строку; 2) 2,5 вітсотка прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року, - за декларування місця проживання у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку. За реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу(реєстрація місця проживання). Адміністративний збір не справляється за реєстрацію місця проживання/зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім’ї; |
11.3 |
Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу |
UA458999980334129879000022699 Код ЄДРПОУ 37971775; МФО 899998; Код платежу 22012500, реєстрація місця проживання-45,42грн., зняття з реєстрації-45,42 грн., реєстрація з порушенням строку-75,70 грн. |
12 |
Строк надання адміністративної послуги |
У день звернення особи або її законного представника (представника) чи в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг або представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговуваннята соціального захисту або даних від органу соціального захисту населення Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання в електронній формі здійснюється в день подання документів або пізніше наступного робочого дня у разі їх надходження після закінчення робочого часу органу реєстрації. |
13 |
Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги |
Орган реєстрації приймає рішення про відмову у знятті із зареєстрованого/задекларованого місця реєстраціїпроживання (перебування) особи, якщо; -особа не подала або подала не в повному обсязі необхідні документи або відомості; -у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними* (крім випадку, передбаченого пунктом 53 Порядку), або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства , які на законних підставах проживають на території України,закінчився; -відомості реєстру територіальної громади не відповідають відомостям у поданих особою документах або відомостях; -звернулася дитина віком до 14 років або особа, не уповноважена на подання документів. Не може бути підставою для відмови у зняттііз зареєстрованого/задекларованого місця проживання за декларацією (заявою), поданою в електронній формі, відсутність у особи окремого запису в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов’язаних та резервістів. |
14 |
Результат надання адміністративної послуги |
Рішення про зняття із задекларованого місця проживання (перебування) або про відмову у знятті із задекларованого/зареєстрованого місця проживання особи. |
15 |
Способи отримання відповіді (результату) |
Засобами поштового, телефонного або електронного зв’язку, в тому числі засобами Порталу Дія.
|
16 |
Примітка |
У разі коли місце проживання (перебування) особи Було задекларовано/зареєстровано на підставі договору оренди, виключення з реєстру територіальної громади інформації про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування) особи за заявою власника (співвласників) житла, уповноваженої особи житла здійснюється лише після закінчення строку дії договору оренди або його дострокового розірвання чи визнання недійсним у порядку, визначеному законодавством.
|