Гуківська громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

Інформаційна картка адміністративної послуги Реєстрація місця проживання малолітньої дитини(до 14 років) виконавчий комітет Гуківської сільської ради

Дата: 01.11.2024 13:44
Кількість переглядів: 49

Фото без опису

 

 

Інформаційна картка адміністративної послуги

Реєстрація місця проживання малолітньої дитини(до 14 років)

виконавчий комітет Гуківської сільської ради

Інформація про суб’єктанаданняадміністративноїпослуги та /або центра надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

31660  вул. Центральна буд. 2                 с. Гуків

Камянець-Подільського району Хмельницької області

2

Режим  роботи

Понеділок - четвер: з 8.00 до 17.00

П’ятниця : з 8.00 до 16.00

Обідня  перерва:з 12.00 до 13.00

Вихідні дні: субота, неділя

3

Телефон, адреса електронної пошти, веб-сайт

Телефон: 0672583481

адреса електронної пошти: radagukiv@ukr.net

веб-сайт:gukivska-gromada.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується порядок та умови надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закон України «Про надання публічних (електронних  публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні».

Закон України «Про  свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Промісцевесамоврядування»

Закон України «Про адміністративніпослуги»

Закон України «Про адміністративну процедуру»

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

ЗаконУкраїни«Продержавну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Закон України «Про іпотеку»

Закон України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують

громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова КМУ від 07.02.2022           № 265 «Деякі  питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад»

             Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1487 « Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів»

              Постанова Кабінету Міністрів України від 04.08.2023 №820 «Про затвердження Порядку внесення відомостей про адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання(перебування), що знаходиться на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, та внесення змін до порядків, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022р.№265»

               Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1137«Питання Єдиного державного вебпорталу електронних послуг та Реєстру адміністративних послуг»

6

Акти центральних органів виконавчої влади України

Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371

Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установахУкраїни за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за № 77/31529

7

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для одержання

адміністративної

послуги

        Заява одного з батьків дитини віком до 14 років або інших законних представників.

9

Перелік документів необхідних для отримання адміністративної послуги,та

умови

отримання

адміністративної

послуги

Для реєстраціїмісцяпроживання дитини віком до 14 років один з її законних представників подає:

1) заяву за формою згідно з додатками 3,8 до

Порядку декларування та реєстрації місця проживання (перебування), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2022р.№265(далі-Порядок);

 

  2) свідоцтво про народження, крім іноземців та осіб без громадянства, або документ про реєстрацію народження, виданий компетентним органом іноземної держави і легалізований у встановленому порядку, якщо інше не передбачено міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України;

3) довідку про реєстрацію особи громадянином України (у разі здійснення вперше реєстрації місця проживання дитини віком до 14 років, у свідоцтві про народження якої зазначено, що батьки або один із батьків є іноземцем чи особою без громадянства),

  4) згоду іншого з батьків або законних представників (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування);

  5) документ,що посвідчує особу законного представника*;

  6) відомості або документ, що підтверджує сплату адміністративного збору.

  У разі здійснення реєстрації місця проживання дитини віком від 10 до 14 років не за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина додатково подаються:

           документи, що підтверджують:

           право на проживання (перебування)в житлі,зокрема свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди (найму,піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів),рішення суду яке набрало законної сили , про надання особі права на вселення до житлового приміщення,визнання за особою права користування  житловим приміщення  або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші підтверджуючі документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання (перебування) особи здійснюється за згодою власника (співвласників) житла, наймача та членів його сім’ї, уповноваженої особи житла (зазначені документи та згода не вимагаються під час реєстрації місця проживання(перебування) малолітніх дітей за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування)батьків або законних представників (представників), або одного з них;

 право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, іншого надавача соціальних послуг з проживанням (довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі, закладі для бездомних осіб, іншого надавача соціальних послуг за формою згідно з додатком 4 до Порядку). копія  посвідчення про взяття на облік бездомної особи, форма якого затверджується   Міністерством соціальної політики (для осіб, які перебувають на обліку у таких установах або закладах);

          У разі перебування житла в іпотеці, довірчій  власності як способу забезпечення виконання зобов’язань для реєстрації місця проживання додатково подається письмова згода відповідного іпотекодержателя або довірчого власника.

           Згода батьків або інших законних представників може бути надана у присутності особи, яка приймає заяву про реєстрацію місця проживання, або засвідчена нотаріально в установленому законодавством порядку.

           У разі влаштування дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, до закладу для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячого будинку сімейного типу, прийомної сім’ї місце проживання такої дитини реєструється за адресою закладу, дитячого будинку сімейного типу, житла проживання прийомної сім’ї.

            Подання заяви про реєстрацію місця проживання або зміну місця проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, покладається на органи опіки та піклування за місцем проживання такої дитини.

            У разі коли реєстрація місця проживання здійснюється одночасно із зняттям попереднього місця проживання (перебування), окрема заява про зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання не подається.

10

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження  якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.

11

Платність

надання

адміністративної

послуги

Адміністративна послуга є платною.

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Закон України «Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місцяпроживання в Україні»;

Закон України «Про  адміністративні послуги»;

11.2

Розмір та порядок внесення плати за адміністративну послугу

За реєстрацію місцяпроживання справляється адміністративний збір у розмірі :

  1.  1,5 відсотка прожиткового мінімуму,

встановленого для працездатних осіб на 1 січня

календарного року, - за декларування місця проживання у разі звернення особи протягом встановленого законом України «Про надання публічних(електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні» (далі-Закон) строку;

  1.  2,5 вітсотка прожиткового мінімуму,

встановленого для працездатних осіб на 1 січня

календарного року, - за декларування місця

проживання у разі звернення особи з порушенням

встановленого законом строку.

        За реєстрацію місця проживання одночасно із

зняттям з попереднього місця проживання

адміністративний збір справляється лише за одну адміністративну послугу (реєстрація місця

проживання).

Адміністративний збір не справляється за

 реєстрацію місця  проживання/зміну місця

проживання дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, у закладі для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дитячому будинку сімейного типу, прийомній сім’ї;

11.3

Розрахунковий рахунок для внесення плати за послугу

UA458999980334129879000022699

Код ЄДРПОУ 37971775;  МФО 899998;

Код платежу 22012500,

реєстрація місця проживання-45,42грн.,

зняття з реєстрації-45,42 грн.,

реєстрація з порушенням строку-75,70 грн.

12

Строк надання адміністративної  послуги

У день  звернення  законного представника дитини віком до 14 років   в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг або представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту населення.

13

Перелік підстав відмови у наданні адміністративної послуги

        Орган реєстрації відмовляє у реєстрації місця

проживання (перебування)у разі коли:

-у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно містяться відомості про обтяження щодо житла,яке особа реєструє як місце проживання (перебування), що стосуються заборони реєстрації місця проживання (перебування) у такому житлі, або перебування житла в іпотеці,довірчій власності як способу забезпечення виконання зобов’язань (у разі відсутності письмової згоди відповідногоіпотекодержателя або довірчого власника на реєстрацію  місця проживання ;

      -відомості Державного реєстру речових прав на нерухоме майно не відповідають відомостям, зазначеним у поданих особою даних;

-особа не подала або подала не в повному обсязі

необхідні відомості;

        -у поданих особою документах або відомостях містяться недостовірні відомості або подані документи є недійсними* (крім випадку, передбаченого пунктом 53 Порядку), або строк дії паспортного документа іноземця чи особи без громадянства, які на законних підставах проживають на території України,закінчився;

 -звернулася дитина віком до 14 років або особа, не

уповноважена на подання документів;

  -житлу, в якому особа реєструє своє місце

проживання (перебування), не присвоєна адреса у встановленому порядку;

 -за адресою житла,в якому особа реєструє  своє

місце проживання (перебування), наявний об’єкт нерухомого майна,який не належить до житла;

 -відомості реєстру територіальної громади щодо

задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) батьків або інших законних представників дитини віком  до 14 років не відповідають відомостям, зазначеним у заяві ,

поданій стосовно дитини.

Не може бути підставою для відмови у реєстрації  місця проживання (перебування)  декларацією, відсутність у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно відомостей про житло, в якому реєструється місце проживання (перебування) особи.

14

Результат  надання адміністративної  послуги

       Рішення про реєстрацію місця проживання дитини віком до 14 років  або  відмову у реєстрації  місця проживання.

15

Способи отримання відповіді (результату)

Засобами поштового, телефонного або електронного зв’язку.

16

Примітка

  Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

          Іноземець, або особа без громадянства зобов’язані задекларувати своє місце проживання дітей віком до 14 років (у тому числі новонароджених дітей), батьками або іншими законними  представниками яких вони є, протягом 30 календарних днів з дня отримання посвідки на постійне проживання, посвідки на тимчасове проживання , посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, або після зняття із задекларованого або зареєстрованого місця проживання.

           Задекларованим або зареєстрованим місцем проживання (перебування) дитини віком до 10 років є задеклароване або зареєстроване місце проживання (перебування) її батьків або інших законних представників чи одного з них, з яким проживає дитина , за згодою іншого з батьків або законних представників , якщо інше місце проживання не встановлено за згодою між дитиною та батьками (усиновлювачами, опікуном)

або організацією , яка виконує стосовно дитини функції опікуна.

           Видані компетентними органами іноземної держави документи, що подаються для реєстрації місця проживання засвідчуються в установленому законодавством порядку, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.Такі документи подаються з перекладом на українську мову, засвідченим нотаріально.

          На період тимчасової окупації Російською Федерацією території України, а також на період віднесення у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, територіальних громад до територіїй, на яких ведуться (велися) бойові дії, зареєстрованим або задекларованим місцем проживання дитини вважати зареєстроване місце проживання її батьків або інших законних представників чи одного з них з яким проживає дитина.

          Відомості про зареєстроване місце проживання дитини на тимчасово окупованій Російською Федерацією території України, а також на територіях, на яких ведуться (велися) бойові дії, визначених у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за заявою батьків або інших законних представників чи одного з них вносяться до реєстру територіальної громади відповідним органом реєстрації під час декларування або реєстрації місця проживання дитини чи за бажанням батьків або інших законних представників чи одного з них , якщо інформація про таку дитину міститься в реєстрі цієї територіальної громади.

       

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь