Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
|
1.
|
Місцезнаходженнявиконавчого органу місцевогосамоврядування
|
31660 вул. Центральна буд. 2 с. Гуків Чемеровецького району Хмельницької області
|
2.
|
Інформаціящодо режиму роботивиконавчого органу місцевогосамоврядування
|
Понеділок - четвер: з 8.00 до 17.00
П’ятниця : з 8.00 до 16.00
Обідня перерва:з 12.00 до 13.00
Вихідні дні: субота, неділя
|
3.
|
Телефон/факс (довідки), адреса електронноїпошти, веб-сайт
|
Телефон: 0672583481
адреса електронноїпошти: radagukiv@ukr.net
веб-сайт:gukivska-gromada.gov.ua
|
Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги
Карлівський сектор
Управління Державної міграційної служби України в Полтавській області
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
|
4.
|
Закони України
|
Положення про паспорт громадянина України, затвердженого постановою ВРУ від 26.06.1992 № 2503-ХІІ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон».
|
5.
|
Акти Кабінету Міністрів України
|
Постанова КМУ від 25.03.2015 № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України»
Постанова КМУ від 04.06.2014 № 289 «Про затвердження Порядку оформлення документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, громадянам, які проживають на тимчасово окупованій території України»
|
6.
|
Акти центральних органів виконавчої влади
|
Наказ МВС від 06.06.2019 № 456 «Про затвердження Тимчасового порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України»
Наказ МВС від 18.10.2019 № 875 «Про затвердження Вимог до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 листопада 2019 р. за № 1146/34117
|
7.
|
Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування
|
|
Умови отримання адміністративної послуги
|
8.
|
Підстава для одержання адміністративної послуги
|
Досягненнягромадянином 25- і 45 - річноговіку (не пізніше як через 30 календарнихднівпіслядосягненнявідповідноговіку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року новихфотокарток). Перебіг строку починається з наступного дня післявідповідноїкалендарноїдати (дня народження).
|
9.
|
Вичерпний перелік необхідних документів ,необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
|
- заява про вклеювання фотокартки особи або її опікуна /піклувальника (відносно осіб, які визнані судом обмежено дієздатними або недієздатними)(довільна форма);
- 2 фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см із зображенням, яке відповідає Вимогам до відцифрованого образу обличчя особи, фотокарток, що подаються для оформлення або обміну документів, що посвідчують особу,підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, та фотографічного зображення на них, затвердженого наказом МВС від 18.10.2019 № 875;
- паспорт громадянинаУкраїни;
У разіподання паспорта, оформленоготериторіальнимпідрозділом ДМС, якийприпинивдіяльністьаботимчасово не здійснюєсвоїповноваження, заявникдодатковоподаєвсінаявнідокументи, у тому числідокументи, щомістятьфотозображення особи.
У разіподання заяви опікуном/піклувальником особи додатковоподаються:
документ, щопосвідчує особу опікуна/піклувальника; документ, щопідтверджуєйогоповноваження.
|
10.
|
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
|
Заявникабойогоопікун/піклувальник по досягненнювідповідноговікупротягоммісяця для одержанняадміністративноїпослугизвертається до територіальногопідрозділу ДМС/центру наданняадміністративнихпослуг за зареєстрованиммісцемпроживання особи, а у разіякщомісцепроживання особи не зареєстровано - до територіальногопідрозділу ДМС або центру наданняадміністративнихпослуг за адресоюостанньогозареєстрованогомісцяпроживанняабо за місцем фактичного проживання в Україні.
Внутрішньопереміщена особа подаєдокументи до територіальногопідрозділу ДМС/центру наданняадміністративнихпослуг за місцемпроживання, щопідтверджуєтьсядовідкою про взяття на обліквнутрішньопереміщеної особи.
Особа, місцепроживанняякоїзареєстроване на тимчасовоокупованійтериторіїУкраїни, подаєзаяву та документи до територіальногопідрозділу ДМС/центру наданняадміністративнихпослуг за місцемзвернення.
Бездомна особа подаєзаяву та документи до територіальногопідрозділу ДМС/центру наданняадміністративнихпослуг за місцеммайбутньоїреєстраціїїїмісцяпроживання.
|
11.
|
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
|
Плата не стягується
|
12.
|
Строк надання адміністративної послуги
|
Не пізніше 5 днів з датиподаннязаявникомусіхнеобхіднихдокументів.
За потреби проведеннядодатковоїперевіркиінформації, поданоїзаявником, строк вклеюванняфотокарткипродовжується не більшеніж на 30 календарнихднів, про щоінформуєтьсязаявник у письмовійформі.
|
13.
|
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
|
Відсутність одного з документів, необхідних для отримання адміністративної послуги або звернення після спливу місячного строку після досягнення відповідного віку
|
14.
|
Результат надання адміністративної послуги
|
Видача паспорта громадянинаУкраїниізвклеєноюфотокарткою.
|
15.
|
Способи отримання відповіді (результату)
|
Звернутися до територіальногопідрозділу ДМС або центру наданняадміністративнихпослуг, до якогобуло подано документи для вклеюванняфотокартки
|
16.
|
Примітка
|
За проживання за недійсним паспортом до громадяниназастосовуються заходи адміністративноговпливувідповідно до статті 197 КУпАП.
Розгляд справ про адміністративніправопорушення і накладенняадміністративнихстягненьпокладено на Виконавчікомітети (виконавчіоргани) сільських, селищних, міських рад відповідно до статті 219 КУпАП.
|