Гуківська громада
Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район

З В І Т ГУКІВСЬКОГО СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ПІДСУМКАМИ 2023 РОКУ

Дата: 05.04.2024 12:32
Кількість переглядів: 89

Фото без опису

З В І Т

ГУКІВСЬКОГО СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ

ЗА ПІДСУМКАМИ 2023 РОКУ

 

Шановні депутати! Шановні мешканці громади!

Цей рік приніс виклики, які ніхто не очікував. Вважалося, що страшніше пандемії, викликаної розповсюдженням коронавірусної інфекції SARS-CoV-2 немає. Повномасштабне вторгнення росії на територіюУкраїни вплинуло на громадянське суспільство, напрямки державотворення та умови діяльності. Війна внесла негативні корективи в життя кожного громадянина та всього соціально-економічного життя України. Фактично зупинені капітальні видатки, які мали фінансуватися, «заморозились» проєкти, які планувалися завершити. Перед громадою постали нові виклики, які потребували введення нових форм і напрямків роботи, серед яких:

- всебічна допомога ЗСУ, Нацгвардії та територіальній обороні (придбання та передача обладнання, автотранспорту, продуктів харчування тощо);

- соціальна і психологічна підтримка внутрішньо переміщених осіб;

- отримання та розподіл всіх видів гуманітарної допомоги, пошук і залучення для цього нових партнерів різних рівнів;

- забезпечення максимально можливих обсягів проведення агропромислових робіт та їх убезпечення, адже сільгосп виробники відповідають за продовольчу безпеку України та всього світу;

- мобілізаційна робота спільно з районним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки.

Не зважаючи на всі ці фактори, сільська рада, виконавчий комітет та депутатський корпус робили й нині робимо усе від нас залежне, аби наша громада розвивалася.

 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНУ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ТА ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ

 

    Роботу органу місцевого самоврядування та його виконавчих органів протягом 2023 року планувалося здійснювати згідно попередньо затверджених планів роботи. Однак, у зв`язку з продовження збройної агресії, роботу цих органів було переведено на функціонування в умовах воєнного стану. Для виконання завдань з питань територіальної оборони та забезпечення життєдіяльності об`єктів критичної інфраструктури територіальної громади продовжував роботу створений оперативний штаб виконавчого комітету Гуківської сільської ради на період дії воєнного стану. Вжиття відповідних заходів дозволило забезпечити керовану та стабільну ситуацію в громаді, а головне, спокій серед місцевого населення. З метою оперативного вирішення усіх поточних питань життєдіяльності громади роботу усіх органів самоврядування було побудовано з урахуванням нових реалій та вимог.

 

Забезпечення діяльності сільської ради:

 

У зв`язку із запровадженням воєнного стану та прийнятих у зв`язку з цим нормативно-правових актів більшість повноважень органів місцевого самоврядування з окремих питань було обмежено, окремі з них передано до компетенції виконавчим органам. Відповідно до вимог чинного законодавства мною, як посадовою особою місцевого самоврядування, було забезпечено підготовку питань для розгляду та скликання сесійних засідань, формування їх порядку денного.

Виходячи з цього, впродовж 2023 року мною було видано 8 розпоряджень про скликання пленарних засідань сесій Гуківської сільської ради. Протягом 2023 року на пленарних засіданнях сесій сільської ради було розглянуто та прийнято 197 рішень.

Відповідно до вимог чинного законодавства на пленарних засіданнях сесії сільської ради було заслухано та схвалено звіт виконавчого комітету сільської ради щодо виконання місцевого бюджету за підсумками 2023 року, а також три щоквартальні звіти про хід виконання місцевого бюджету 2023 року.

Крім того, впродовж 2023 року було прийнято 8 рішень щодо внесення змін до місцевого бюджету на 2023 рік та спрямування відповідних фінансових ресурсів на забезпечення фінансування захищених статей витрат та першочергові потреби у забезпеченні виконання заходів за окремими напрямками діяльності.

Відповідно до вимог Бюджетного Кодексу України було сформовано та у визначені терміни прийнято бюджет територіальної громади на 2024 рік.

Упродовж 2023 року на сесійних засідання ради розглянуто та прийнято 14 рішень щодо затвердження окремих місцевих програм, Порядків та Положень, які регламентують здійснення діяльності за окремими напрямками роботи.

Протягом 2023 року при підготовці до розгляду та прийнятті рішень сільською радою забезпечено вимоги чинного законодавства щодо доступу до публічної інформації шляхом оприлюднення проєктів та прийнятих сільською радою рішень на офіційному сайті сільської ради.

 

Забезпечення діяльності виконавчого комітету:

 

Протягом 2023 року мною було ініційовано та проведено 15 засідань виконавчого комітету сільської ради, на яких розглянуто актуальні питання з питань забезпечення життєдіяльності громади, та прийнято  490 рішень.

При підготовці та прийнятті рішень виконавчим комітетом також було забезпечено вимоги чинного законодавства щодо доступу до публічної інформації шляхом оприлюднення проєктів та прийнятих рішень на офіційному сайті сільської ради.

Протягом 2023 року було забезпечено належну взаємодію апарату сільської ради, її виконавчих органів та депутатського корпусу.

Видатки по основній діяльності сільської ради на 2023 рік профінансовано на суму                            22 742,9тис.грн., що становить 94,26 % до затвердженого плану асигнувань.

За структурою видатків протягом 2023 року профінансовано видатки:

- на заробітну плату з нарахуваннями склали 16 397,2тис.грн.;

- на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря –  1 070,1тис.грн.;

- на оплату послуг (крім комунальних) – 414,1тис.грн.;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 847,7тис.грн.

 

ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

 

Відповідно до вимог чинного законодавства України впродовж 2023 року було забезпечено організацію роботи щодо розгляду звернень громадян.

Відповідно до виданого мною розпорядження було затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами Гуківської сільської ради на 2023 рік.  Загалом за 2023 рік до сільської ради надійшло 586 звернення, з них поштою –455, на особистому прийомі –131.

За результатами розгляду звернень, що надійшли впродовж року, 569 з них вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні – 1,по 15-ти зверненням надано відповідні роз`яснення.

Із загальної кількості звернень, що надійшли, 5 колективних; 32  від учасників війни та осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій, 40 від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ груп, 42 від дітей війни .

Поряд із розглядом звернень громадян протягом 2023 року було організовано видачу довідок різного змісту заявникам, кількість яких склала 1036.

 

ДЕМОГРАФІЧНА СИТУАЦІЯ

 

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану в Україні» протягом 2024 року виконавчим комітетом сільської ради було забезпечено здійснення реєстрації 56 актових записів цивільного стану, з них: 

про народження – 0;

про смерть - 52;

про шлюб – 4.

Вчинено  94 нотаріальних  дії  та 16   прирівняних  до нотаріальних дій.

Прийнято 71 заяву на реєстрацію місця проживання.

171 осіб знято з реєстрації місця проживання.

Зареєстровано 8 новонароджених дітей: з них 4 хлопчиків і 4 дівчаток.

 

Розрахункова чисельність наявного населення громади станом на 01.01.2023 року складала 2415осіб.

З урахуванням динаміки природного приросту (скорочення) та міграції населення, розрахункова чисельність наявного населення громади станом на 01 січня 2024 року складає 2382 особи.

 

На військовому обліку в громаді перебуває 565  військовозобов’язаних,  з них:

80 осіб призовного віку;

111 осіб мобілізовано.

 

У зв`язку із початком відкритої збройної агресії та запровадженням воєнного стану, починаючи з 24 лютого 2022 року на територію громади почали прибувати внутрішньо переміщені особи.

Виконавчим комітетом сільської ради та старостинськими округами було забезпечено проведення реєстрації зазначених осіб та надано сприяння в їх розміщенні у приватних оселях місцевих мешканців.

Всього протягом 2023 року на територію громади прибуло та зареєструвалося ще 18 внутрішньо переміщених осіб.

З метою надання підтримки внутрішньо переміщеним особам було організовано вивчення їх потреб та запитів і забезпечено подання відповідної інформації до обласного гуманітарного штабу.

Завдяки налагодженню співпраці з благодійними фондами та організаціями внутрішньо переміщеним особам було організовано надання гуманітарної допомоги у вигляді продуктових наборів, засобів особистої гігієни, господарчих товарів, одягу та взуття. Крім того, було надано допомогу в оформленні документів для отримання грошових виплат та допомог з державного бюджету та міжнародних фондів.

Досить активно до надання допомоги внутрішньо переміщеним особам долучилися і місцеві

мешканці, які ділилися з ними усім що мали – переважно продуктами харчування .

 

БЮДЖЕТ ТА ФІНАНСИ

 

За підсумками 2023 року до місцевого бюджету територіальної громади мобілізовано податків, зборів та інших обов`язкових платежів (власні доходи) в обсязі 13 831,6тис. грн., що на 1 342,9,9тис.грн. або на 110,6 % в порівнянні з уточненими показниками по власних доходах з урахуванням усіх змін, внесених протягом року.

Крім того, протягом 2023 року до бюджету громади надійшло 12 124,4тис.грн. субвенцій та офіційних трансфертів з бюджетів вищого рівня, у тому числі:

- 6 875,8тис.грн. освітньої субвенції з державного бюджету;

- 4 312,7тис.грн. базової дотації з державного бюджету;

- 186,2тис. грн. дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету;

- 28,3тис.грн. субвенція з місцевого бюджету на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами;

83,4тис. грн. субвенція з місцевого бюджету  на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки».

Таким чином, загальний обсяг доходів бюджету громади за 2023 рік склав 26 342,9тис.грн., що на 2 117,4тис.грн. або на 108,7% більше проти уточнених запланованих обсягів.

 

 З метою залучення додаткових фінансових ресурсів до місцевого бюджету протягом 2023 року було переглянуто та внесено зміни до окремих діючих договорів оренди комунального майна та окремих договорів оренди землі комунальної власності шляхом перегляду ставок орендної плати та актуалізації грошової оцінки майна та нормативної грошової оцінки землі.

 Протягом 2023 року, у зв`язку із введенням воєнного стану та встановленням обмежень щодо фінансування видатків з місцевих бюджетів, було профінансовано видатки лише за захищеними статтями та окремими напрямками щодо виконання заходів по підтримці безпеки, правопорядку, цивільного захисту населення та територіальної оборони, а також по підготовці навчальних закладів громади до нового навчального року. Решта запланованих на 2023 рік проектів та програм щодо розвитку населених пунктів не фінансувалися, не дивлячись на наявність відповідних фінансових ресурсів.

Не дивлячись на ці обмеження, протягом 2023 року вдалося забезпечити стабільну ситуацію по утриманню бюджетної сфери та забезпечити у повному обсязі фінансування відповідних видатків. Разом з тим, на кінець 2023 року зафіксовано кредиторську заборгованість в сумі 9,2тис.грн.

Всього протягом 2023 року із загального фонду сільського бюджету профінансовано видатки за усіма напрямками діяльності в обсязі  21 654,8тис.грн., що становить 94,26% до затверджених бюджетних призначень.

При здійсненні фінансування головних розпорядників коштів сільського бюджету в першочерговому порядку було забезпечено фінансування видатків по захищених статтях витрат.

 

ОСВІТА

 

Протягом 2023 року на території громади було забезпечено виконання вимог чинного законодавства з питань реалізації державної  політики у сфері розвитку освіти.

Основна увага при цьому була зосереджена на питаннях збереження, забезпеченні функціонування та подальшого розвитку наявних на території громади закладів, створенні умов для рівного доступу мешканців громади до якісної освіти.

 

Всього упродовж 2023 року на території громади функціонував 5 заклади дошкільної та 4 заклади загальної середньої освіти

 У закладах дошкільної освіти Гуківської сільської ради протягом 2023 року освітніми послугами було охоплено 51 дитина. Всього в 2023 році функціонувало 5 дошкільних груп у закладах дошкільної освіти (далі ЗДО). Відсоток охоплення дошкільною освітою дітей віком від 3 до 6 років становить - 100 %.

Запроваджено ведення реєстру дітей віком від 0 до 6 років, які мешкають на території Гуківської сільської ради (всього 101 дитина), а також проводився моніторинг відвідування дітьми закладів дошкільної освіти та аналіз демографічного стану щодо прогнозування, забезпечення розвитку мережі закладів дошкільної освіти.

У сфері дошкільної освіти громади було забезпечено організацію належного навчально-виховного процесу та створено умови для забезпечення вихованців гарячим харчуванням, яке проводилося з дотриманням протиепідемічних заходів.

Усього безкоштовним гарячим харчуванням у закладах дошкільної освіти було охоплено 36 вихованців (діти пільгових категорій). Вартість гарячого харчування на день  у ЗДО становила 30 грн. (розмір батьківської плати при цьому становить 40 %, решта 60% вартості повністю покривається за рахунок видатків місцевого бюджету).

На початок 2023/2024 навчального року у закладах загальної середньої освіти громади освітніми послугами було охоплено 178 дітей.

Усього в 2023 році початкову освіту здобували – 67 учні, базову загальну середню освіту – 91 учнів, повну загальну середню освіту – 20.

При підготовці закладів загальної середньої освіти до початку нового 2023/2024 навчального року у всіх закладах проведено косметичний ремонт коридорів та харчоблоків, поточні ремонти котелень, роботи по перевірці та ремонту димових каналів, виміри опору та ізоляції електрообладнання, перевірку та перезарядку усіх первинних засобів пожежогасіння, встановлено повірені коректори газу, лічильники та інше обладнання, облаштовано укриття.

Значну увагу  протягом 2023 року було приділено питанням облаштування укриттів та дотримання протиепідемічних заходів у закладах  на період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби. На забезпечення освітніх закладів громади засобами індивідуального захисту працівників (маски, рукавички, щитки), дезінфікуючих засобів та антисептиків було забезпечено відповідне фінансування з місцевого бюджету.

Для підвезення 112 здобувачів освіти у 2022-2023 н.р та 110 здобувачів освіти у 2023-2024 н.р., що проживають за межею пішохідної доступності, використовується 3 шкільних автобуси.

У закладах освіти Гуківської сільської ради створено умови для забезпечення учнів гарячим харчуванням, яке проводилося з дотриманням протиепідемічних заходів та заходів безпеки, пов’язаних з воєнним станом. Всього безкоштовним гарячим харчуванням було охоплено 84 учні (з них 66 учень 1-4 класів та 18 дітей з 5-11 класів пільгових категорій).

Вартість одноразового гарячого харчування у ЗЗСО протягом року становила до 22грн.

Відповідно до прийнятого сільською радою рішення від плати за харчування звільнено дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей учасників АТО (ООС), учасників бойових дій; діти з неблагополучних сімей (сім’ї, де батьки ухиляються від виховання та  утримання дітей) та дітей, які опинилася у складних життєвих обставинах.

Крім того, встановлено 50-відсоткову пільгу для дітей з багатодітних сімей, загальною чисельністю – 22 дітям (19 учнів 5-11 класів ЗЗСО та 3 дітей із ЗДО).

Освітній процес в закладах загальної середньої освіти забезпечували 75 осіб, з них 40 – педагогічні працівники. Всі вони  вчасно отримували заробітну плату, кошти на оздоровлення.

 

Протягом 2023 року було забезпечено модернізацію освітнього процесу, підвищення професійної компетенції педагогічних працівників, розвиток їх творчої активності, забезпечено участь учнів в предметних олімпіадах та конкурсах.

Усього впродовж 2023 року у сфері надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти громади профінансовано видатки на загальну суму 12 932,4тис.грн, що становить 94,78% до планових призначень. Значна частина видатків на галузь середньої освіти за підсумками 2023 року склала 52,68% до усього обсягу проведених видатків загального фонду бюджету громади.

Фінансування зазначених видатків у 2023 році було здійснено за рахунок:

коштів місцевого бюджету громади в обсязі 6 119,0тис.грн.;

коштів освітньої субвенції – в обсязі 6 813,4тис.грн. 

За структурою проведених у 2023 році видатків на галузь  загальної середньої освіти (в т. ч. дошкільної ) видатки на заробітну плату з нарахуваннями склали 10 932,3тис.грн., або 84,53% (в тому числі за рахунок коштів громади – 4 118,3 тис.грн. (37,68 %), за рахунок коштів освітньої субвенції – 6 813,4тис.грн. (62,32 %).

 Дані видатки спрямовано на виплату основної заробітної плати, доплат і надбавок до заробітної плати, які носять обов’язковий характер (за перевірку зошитів, класне керівництво, престижність педагогічної праці, шкідливі умови праці, вислугу років, доплати до рівня мінімальної заробітної плати, тощо).

Крім того, за рахунок коштів бюджету громади з метою забезпечення діяльності даної галузі протягом 2023 року профінансовано видатки:

-  на придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентаря на суму 640,8тис.грн.;

- на придбання продуктів харчування – 414,1тис.грн. (даним обсягом асигнувань забезпечено харчування учнів 1-4 класів, дітей з малозабезпечених сімей та дітей-сиріт);

- на оплату послуг (крім комунальних) –172,6тис.грн.;

- на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 758,7тис.грн.

- на укриття на суму 80,04тис.грн.

 

КУЛЬТУРА ТА СПОРТ

 

Після проведеної оптимізації мережа закладів культури громади в 2023 році налічувала 1 Центр культури дозвілля і спорту, 3 сільських будинки культури, 2 сільських клуби та 1 сільську публічно-шкільну бібліотеку. У 2023 році, за погодженням з Державним агентством України з питань мистецтв та мистецької освіти ,виведено з базової мережі закладів культури Долинівський сільський клуб.  Протягом 2023 року через військовий  стан не в повній мірі забезпечено проведення запланованих заходів згідно затвердженого плану роботи.

Всього видатки для забезпечення діяльності: 1 бібліотека  -  впродовж 2023 року було профінансовано з місцевого бюджету громади в обсязі 307,4тис.грн.

За структурою профінансовані видатки склали:

- на виплату заробітної плати з нарахуваннями 307,4тис.грн.;

Видатки для забезпечення роботи закладів культури у 2023 році було профінансовано в обсязі  1 125,9тис.грн.

За структурою із загальної суми видатків на галузь культури у 2023 році профінансовано:

- на виплату заробітної плати з нарахуваннями 1 084,9тис.грн.;

- на придбання предметів, матеріаів, обладнання та інвентаря – 13,3тис.грн.;

- на оплату послуг (крім комунальних) спрямовано 18,0тис.грн. ;

- на оплату електроенергії – 9,6тис.грн. 

На території Гуківської сільської ради функціонує 5 спортивних споруд: 3 – спортивних зали, 4 – спортивних майданчиків при закладах освіти громади.

 

Протягом 2023 року на території Гуківської сільської ради проходили заходи: благодійний марафон  «З вірою у Перемогу», змагання з шашок, змагання з настільного тенісу, міні-футболу.

Розвиток масової фізичної культури і спорту в загальноосвітніх навчальних закладах націлений, насамперед, на зміцнення здоров’я учнів, фізичний розвиток і рухову активність та здійснюється шляхом проведення фізкультурно-оздоровчих заходів у режимі дня школи, організації і проведення загальношкільних фізкультурно-масових і спортивних заходів.

Заклади освіти Гуківської сільської ради забезпечені педагогічними кадрами. Навчально-виховний процес з фізичної культури здійснюють 3 педагогічних працівники.

 

ОХОРОНА ЗДОРОВ`Я

 

На території громади функціонує 6 закладів з надання первинної медичної допомоги місцевому населенню, зокрема, 1 амбулаторія  загальної практики сімейної медицини та 5 фельдшерських пунктів.

Фінансування утримання медперсоналу амбулаторії здійснювалося КНП «Чемеровецький центр первинної медико-санітарної допомоги» за рахунок коштів Національної служби здоров`я України. Комунальні послуги та енергоносії по цих закладах фінансувалися з місцевого бюджету громади. 

На території Гуківської  сільської територіальної громади відсутні заклади охорони здоров`я, що надають багатопрофільну стаціонарну медичну допомогу. Мешканці громади отримують зазначені послуги безпосередньо в  КНП Кам’янця-Подільського, Борщова та Чемеровець. 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ

 

З метою забезпечення соціального захисту населення на території громади протягом 2023 року було організовано процедуру прийняття, обробки та формування електронних справ для призначення соціальних допомог та субсидій мешканцям населених пунктів громади у рамках програмного комплексу «Соціальна громада».

Завдяки організації даної роботи всього до відділу  соціальної роботи за отриманням допомог та субсидій звернулося 268 мешканців, з них позитивно вирішено питання щодо 268 звернень.

Найбільша кількість звернень мешканців стосувалася:

- призначення державних соціальних допомог – 132  (62  по допомогам сім`ям з дітьми, 48  малозабезпеченим сім`ям, 18 по допомогам внутрішньо переміщеним особам, 4  з інших видів допомог);

- призначення пільг – 22 ;

- призначення житлових субсидій – 118 .

 Загалом протягом 2023 року було розглянуто 47  клопотань мешканців громади з питань надання матеріальних допомог, з яких   було задоволено.

У цілому на  соціальний захист населення за рахунок коштів бюджету громади у 2023 році профінансовано видатки в обсязі 204,5тис.грн., у тому числі:

- 56тис.грн. на виплату матеріальної допомоги жителям громади згідно поданих заяв

- 52,0тис.грн. на поховання учасників бойових дій.

 

ЗАХИСТ ПРАВ ДІТЕЙ

 

На території Гуківської сільської територіальної громади проживає 2 дітей-сиріт 2009 та 2010 років народження, які відповідно до наказу служби у справах дітей Борщівської районної державної адміністрації від 12 червня 2017 року № 19 знаходиться на первинному обліку відповідної служби. Оскільки діти проживають на території Гуківської громади  відділом «Служба  справах дітей» здійснюється постійний контроль за умовами їх проживання та виховання. 24 липня 2023 року на засідання комісії з питань захисту прав дітей затверджено індивідуальні плани соціального захисту даних дітей-сиріт.

Протягом 2023 року на первинному обліку відділу не перебувало жодної дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування у зв’язку з відсутністю таких дітей у громаді. На обліку відділу знаходиться лише одна особа з числа дітей, позбавлених батьківського піклування.

Діти, що знаходяться під опікою/піклуванням, перебувають в дитячих будинках сімейного типу, прийомних/патронатних сім’ях чи інтернатних закладах, відсутні. Крім того, відсутні діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які знаходяться на квартирному обліку.

На кінець 2023 року на обліку відділу «Служба у справах дітей» Гуківської сільської ради перебувало 9 дітей з 5 сімей. 1 сім’я (1 дитина) була знята з обліку в зв’язку з усуненням умов та обставин, які стали підставою для взяття дитини на облік; 1 сім’я (1 дитина) була знята з обліку в зв’язку зі зміною місця проживання.

 

УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ

 

Протягом 2023 року було забезпечено ведення обліку об`єктів комунальної власності, вжито заходи щодо їх збереження та підвищення ефективності використання.

З метою врегулювання питань щодо підвищення ефективності використання об`єктів комунальної власності виконавчим комітетом було підготовлено та відповідними рішеннями сільської ради у червні 2022 року було затверджено Положення про порядок передачі в оренду комунального майна Гуківської сільської ради та Положення про порядок закріплення майна комунальної власності Гуківської сільської ради за підприємствами, установами, організаціями на праві господарського відання або оперативного управління та типових договорів.

 

 

БЛАГОУСТРІЙ ТА КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

 

Протягом 2023 року у межах наявних фінансових ресурсів місцевого бюджету було забезпечено функціонування комунального підприємства «Господар», наявних інженерних мереж та виконання окремих робіт з благоустрою населених пунктів.

 

Зокрема, за рахунок коштів загального фонду місцевого бюджету профінансовано видатки:

на забезпечення діяльності водопровідного господарства та організацію благоустрою населених пунктів  - в обсязі 1 723,1тис.грн. 

 

ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ТЕРИТОРІАЛЬНА ОБОРОНА ТА ДОПОМОГА ЗСУ

 

Відповідно до вимог чинного законодавства з моменту запровадження воєнного стану на території громади було забезпечено виконання заходів з питань цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та територіальної оборони.

З цією метою відповідними рішеннями сільської ради було затверджено План заходів на 2023 рік по реалізації Програми цивільного захисту населення і території від надзвичайних  ситуацій техногенного, природного характеру, забезпечення пожежної безпеки, а також Програму підготовки територіальної оборони та місцевого населення до участі в русі національного спротиву та передбачено відповідні видатки з місцевого бюджету.

У рамках виконання зазначених Програм було створено місцеву ланку підсистеми оповіщення населення на випадок виникнення надзвичайних ситуацій та оголошення сигналів повітряної тривоги шляхом придбання сирен оповіщення, акустичних систем та гучномовців та забезпечено їх практичне застосування.

Також у рамках виконання цих Програм було придбано відповідні товарно-матеріальні цінності для потреб РТЦК та СП 46,870тис.грн., для військових частин 128,441грн.

Надано субвенції з місцевого бюджету на придбання пально-мастильних матеріалів для потреб місцевих підрозділів ДСНС та Нацполіції (відповідно 55,0тис.грн. і 120тис.грн.).

Незважаючи на всі складнощі воєнного часу, громада живе у напруженому, але стабільному ритмі. Ми з надією дивимось у майбутнє, віримо, що наші плани здійсняться.

Прийнятий на 2024 рік бюджет громади, як завжди має соціальну спрямованість.

Збережено фінансування всіх галузевих програм, затверджених сільською радою, не нижче рівня показників 2023 року.

Це не є вичерпним переліком всієї проведеної роботи. За всі здобутки минулого року ми маємо завдячувати, перш за все, праці та наполегливості мешканців громади - платників податків до місцевого бюджету, ініціативним підприємцям, громадським організаціям, активним громадянам, яким не байдужа доля нашої громади.

Адже громада - це всі ми, це люди, які тут мешкають і кожен із нас працює на Перемогу на своєму фронті.

Хочу подякувати усім членам виконкому, головам та членам постійних комісій сільської ради 8 скликання, депутатам за небайдужу позицію, за організацію продуктивної роботи на благо громади.

Ще можна багато говорити про подальші плани сільської ради, пріоритети її діяльності та їх реалізацію. Ми знаємо свої слабкі місця, недоліки, які будемо виправляти.

Проте, вся робота і моя, як голови, і виконавчого апарату у вас на очах. Я розумію свою особисту відповідальність перед громадою за кожне наше рішення, кожний наш практичний крок.

Ми чудово розуміємо, що у 2024 рік на нас з вами чекатимуть нові виклики, однак, обʼєднавшись, ми зможемо досягти більшого для сталого розвитку нашої громади.

Мешканці нашої Гуківської територіальної громади чекають від місцевої влади виважених рішень та позитивних результатів при вирішенні будь-яких питань життєдіяльності громади.

Закликаю всіх і надалі працювати з повною віддачею на благо наших мешканців, нашої України і переконаний, що тільки спільними зусиллями ми зможемо створити та розбудувати процвітаючу громаду.

ПЛАН НА 2024 РІК - ПРАЦЮЄМО НА ПЕРЕМОГУ!

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

 

 

Сільський голова                                                                                             Петро ІЛЬНИЦЬКИЙ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь